Eerste versie van thesis

De eerste versie van de thesis is geschreven. Hopelijk staan er niet te veel fouten meer in. Hou er rekening mee dat mijn begeleider dit nog niet heeft nagelezen, dit zal hij volgende week pas doen. Er zullen dus nog wijzigingen komen rond dit document. In dit eerste deel draait het vooral rond de inleiding, het legale aspect en de bestaande projecten. Volgende keer zullen we zeker de requirements opnemen van ons project, eventuele testmethodes voor de GUI te evalueren en hoe we gaan beslissen wie een notificatie krijgt.

Michel Schevernels – Thesis – V1

2 responses to “Eerste versie van thesis”

  1. Joris Klerkx says :

    Just wondering, waarom focussen op beslissen wie een notificatie krijgt? dat lijkt me eerder een out-of-scope server-side issue dat minder relevant is voor jouw applicatie? Jij kan er gewoon vanuit gaan dat je een notificatie krijgt en dat je app moet weten om dat af te handelen?

    • michelschevernels says :

      Dit is niet iets dat ik beslist heb, Gonzalo Parra vertelde me dat ik dit moest bekijken.
      Nu hij zei wel dat dit kort moest zijn, dus we gaan hier niet heel diep op in gaan, maar hij zei wel dat ik kort decision systems moest bekijken.

Geef een reactie

